Дякуємо за вашу покупку в RoastersHub.
Якщо ви, з якоїсь причини, не повністю задоволені покупкою, ми зробимо все можливо щоб вам допомогти.
Повернення
Наша політика передбачає 14 календарних днів, після дати придбання, щоб повернути товар.
Щоб мати право на повернення, ваш товар повинен бути невикористаним і в тому ж стані, що ви його отримали. Ваш товар повинен бути в не пошкодженій оригінальній упаковці, в повній оригінальній комплектації і мати документ що підтверджує його купівлю в нашому магазині.
Якщо з моменту покупки минуло більше ніж 14 днів, на жаль, ми не можемо запропонувати вам повернення коштів або обмін.
Деякі товари належної якості, наприклад продукти харчування, згідно з чинним законодавством не підлягають поверненню. З детальним переліком ви можете ознайомитись за посиланням Перелік товарів належної якості що не підлягають поверненню.
Доставка товару що повертається відбувається за рахунок покупця та вартість доставки не повертається.
Для повернення товару надішліть нам попередньо повідомлення через форму зворотнього зв’язку на «Служба підтримки клієнтів».
Відшкодування
Після того як ми отримаємо ваш товар, ми перевіримо його та надішлем вам електронного листа про його отримання. Після огляду товару ми негайно повідомимо вас про схвалення чи відхилення відшкодування.
Якщо ваше повернення буде схвалено, ми розпочнемо повернення на вашу банківську картку, або в спосіб яким ви зробили оплату, за виключенням суми комісій за переказ коштів, якщо такі передбачені.
Ви отримаєте повернення ваших коштів на картку протягом кількох днів, зазвичай це від 3 до 14 днів.
Зверніть увагу - при поверненні товару належної якості, якщо оплата за товар відбувалась за допомогою послуги "Грошовий переказ" від Нова Пошта, комісію за переказ коштів сплачує Покупець.
Зв’яжіться з нами
Якщо у вас виникнуть додаткові запитання щодо повернення товару що був придбаний в RoastersHub, зв'яжіться з нами за допомогою форми зворотнього зв’язку «Служба підтримки клієнтів».